1) Cand a inceput spectacolul de teatru ceasul indica ora 19:30 iar cand s-a terminat spectacolul ceasul indica ora 21:50. Stiind ca intre cele doua parti ale spectacolului a fost o pauza de 15 minute , afla cat timp a durat spectacolul.
2) marius si andrei au cumparat 50 m de guta. marius si-a facut o undita la care a folosit 40 dm iar andrei si-a facut o undita la care a folosit cu 200 cm mai mult. cati m de guta au ramas?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T21:08:51+03:00
1)21:50 -19 :30= 2h  20 min 

2h 20 min- 15 min =2h 5min a durat spectacolul


2)40dm=4m-Marius
200cm=2m

4+2=6m-Andrei

50-4-6=40m au ramas
13 3 13
2014-05-25T21:15:41+03:00
1. Aflam cat timp a durat spectacolul.
                 ( 21:50-19:30)-0:15=2:20-0:15
                                             =2:05