Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T20:44:11+03:00
AB=2√6  ⇒AB²=24
AC=2√3  ⇒AC²=12
BC=6      ⇒BC²=36

36=24+12
BC²=AB²+AC²      din toate ⇒ΔABC-dreptunghic ,mas<A=90

AD=AB*AC/BC=  2√6*2√3/6= 2√18/3= 2*3√2/3=   2√2
2 5 2
2014-05-25T20:46:45+03:00
ABC-triunghi
AB=2rad6(rad=radical)
AC=2rad3
BC=6
Cu reciproca teoremei lui Pitagora putem demostra daca e dreptunghic
6^2=(2rad6)^2+(2rad3)^2
36=24+12
36=36(A)rezulta ca Triunghiul ABC este dreptunghic