Imi puteti spune daca sunt corect egalate urmatoarele reactii?

CO2 + H2O + CaCO3 -> Ca(HCO3)2
2HNO3 + CaCO3 -> H2CO3 + Ca(NO3)2
3CaCO3 + 3H2SO4 -> 3CaSO4 + 3H2O + 3CO2
CaCO3 + 2HCl -> CaCl2 + CO2 + H2O

Si inca o reactie pe care nu stiu sa o rezolv.

CaCO3___la temperatura____ ---> ?

2

Răspunsuri

2014-05-25T20:45:15+03:00
Da, sunt corecte//////////////////////////////////////////////////////

Da, sunt correcte, pentru ca atati atomi de ceva avem atat in dreapta cat si in stanga..legea conservarii masei! CaCO3=CaO+CO2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T20:46:03+03:00
H2CO3 se scrie ca : H2O + CO2