Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T20:39:05+03:00
Astazi se termina clasa a doua.Acest an a fost foarte placut alaturi de colegi si doamna invatatoare.Am aflat lucruri noi de care nu stiam pana acum.Intrebarile pe care mi le puneam in clasa intai si-au gasit raspunsul in clasa a doua.Multe note bune am luat! Colegii mei la fel! Va veni vacanta de vara in care imi voi pune si mai multe intrebari.Toate curiozitatile mele o sa-si gaseasca raspunsul in clasa a treia. Astept cu nerabdare noul an scolar! 
19 3 19
2014-05-25T21:06:50+03:00
Astazi  se termina clasa a-2 . Eu si colegii mei stam pe banca din curtea scolii si ne spunem ca  aceasta clasa pentru noi a fost perfecta . Abia asteptam sa se termine vacanta sa ne revedem impreuna . Peste putin timp aparu doamna invatatoare sa ne aduca diplomele . Ne-a pus coronite din floricele roz pe cap si ne-am luat ramas bun . Ne felicita si ne conduce pana la poarta scolii . 
10 3 10