Răspunsuri

2014-05-25T20:34:48+03:00
Anotimpul toamna este un anotimp aparte fata de celelalte datorita culorilor din compozitia sa. Fiecare copac este pictat in felul sau. Caldura exista dar nu este asa de puternica ca vara. Ploile sunt dese dar calde, iar legumele si fructele sunt peste tot. 
Singurul dezavanjat al toamnei este ca in acest anotimp mai multe animale si pasari ori incep sa hiberneze, ori pleaca din tara intreptandu-se spre tari mai calduroase.
Anotimpul toamna este special prin felul sau de a fi si prin culorile daruite de el. :D
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T20:38:38+03:00
      In fata blocului am o superba gradina. Sunt tare mandra de ea, doar am lucrat la ea. Am plantat pomisori, doi ciresi si un corcodus. Ador ciresele. Am sadit gazon, si am pus chiar si cativa butasi de trandafiri. Abia astept sa infloresca. 
     Copaceii sunt deja in floare, arata superb. La vara voi putea sta cu prietenele la umbra lor. Da, stiu ca sunt inca mici dar cu siguranta umbra lor ne va fi suficienta.
     In concluzie sunt foarte multumita de coltul meu de natura.
1 5 1