Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T20:05:26+02:00
Conjugatul unui numar / expresii se poate referi si la numere reale si la numere complexe. 
   De aceea :
         Conjugatul expresiei √2 - 1 este √2 + 1. Conjugatul ne ajuta de multe ori la rapoarte cand ai astfel de expresii la numitor si vrei sa rationalizezi. Astfel, amplifici cu conjugatul si vei folosi formula (a-b)(a+b) = a² - b² , disparand radicalul ...
         Conjugatul expresiei 3+2i este 3-2i. Deci pur si simplu se schimba semnul din mijloc.
9 5 9
2014-01-27T20:05:47+02:00
Conjugatul unui numar = două numere complexe care au părțile reale egale, iar părțile imaginare egale și de semne contrare.Regulă conjugată = reunirea a două sau mai multor reguli de trei simple
2 5 2