Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T19:43:58+03:00
Pai bunicul avea o cantiate, pe care o notam cu X si avem astfel :

X-30 = 8+7
X-30 = 15
X = 15+30
X = 45 kg

Verificare : pentru X = 45 => X-30 = 8+7 => 45-30=15 (Adevarat)
1 5 1
2014-05-25T19:46:08+03:00
Bunicul Anei avea la inceput x kg de visine ( spun x deoarece este o necunoscuta si o vom afla pe parcurs) 

x(cat avea initial) - 30kg(cat a vandut) = 15 (suma cifrelor nr 87,cat i-a mai ramas)
suma cifrelor nr 87 este : 8 +7 = 15.

astfel, obtinem : x - 30 = 15 => x = 30 + 15 => x = 45 kg avea bunicul initial.
1 5 1