Răspunsuri

2014-05-25T19:09:10+03:00
Sunt multe lectii...O sa faci Present Tense Continuous + ex, Present Simple si toate celelalte , pe baza unor lectii,
Eu nu am facut present tense continous, present simple.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T19:36:25+03:00
Te referi la lectiile (povestirile din carte) sau la lectii de gramatica?

Eu am facut semestrul asta, din cate imi amintesc: propozitia conditionala de tipul I, II si III.
Povestiri: The Horse Whisperer, The new materialists, Liam's story, Sea turtles in danger ( Struggle for survival), Instant marriage, Harry by Rosemary Timperley.

De curiozitate, ce manual folositi la clasa, Snapshot?
da
am nevoie de lectiile de gramatica
Eu ti-am scris, tot ce-am facut eu la clasa. Depinde de profesor in acest caz, cum vrea el sa-si prezinte lectiile.