Intr-un depozit era o cantitate de cartofi intr-o singura zi se vinde un sfert din cantitate in urmatoarele trei zile se vand 584 kg ramanand in depozit 40 kg afla cantitatea de cartofi existenta la inceput in depozit

2

Răspunsuri

2014-05-25T18:56:55+03:00
A= nr cautat

a= a/4+584kg+40kg
a/1= a/4+624
4a/4 = a/4+624 | -a/4
3a/4 = 624/1 => 3a = 4x624
3a =2496| :3
a = 832

Scuze daca nu e tocmai ce ai tu nevoie la clasele I-IV. Aici este o rezolvare pentru gimnaziu (nu mai stiu cum o faceam in clasele primare), dar poate te ajuta altcineva cu o rezolvare potrivita clasei tale.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T19:35:48+03:00


Z1=X:4

Z2+Z3+Z4=584

R=40

584+40=624

624+X:4=X ·4

2496+X=4X -x

3X=2496 :3

X=832

1 5 1