Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T18:45:08+03:00

FRANCOFONIA PRESUPUNE APARATUL INSTITUTIONAL CARE FACILITEAZA RELATIILE DINTRE TARILE FRANCOFONE.

TOTODATA EA ESTE SI UN FACTOR DECISIV IN DEZVOLTAREA UNUI CADRU INSTITUTIONAL AFERENT.

2 5 2
2014-05-25T19:08:51+03:00
Francofonia presupune aparatul institutional care faciliteaza relatiile dintre tarile francofone.
ea este si un factor decisiv in dezvoltarea unui cadru institutional aferent.