Răspunsuri

2014-05-25T18:15:28+03:00
Depinde de personalitatea fiecaruia. :)  Iar decizia de cat timp sa stea in fata PC-ului pentru cei mici trebuie sa hotarasca parintii.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-25T18:21:02+03:00
1. Copii nu trebuie sa petreaca mult timp in fata PC-ului deoarece acesta dauneaza vederii si sanatatii, Pc-ulu este mai rau decat o arma.El poate ucide.
2.Violenta pe care o vad copii la TV sau la PC  nu este pusa in practica in grupul lor deoarece ei trebuie intot deauna sa fie cuminti, educati si ascultatori.
Bafta!