Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T17:37:09+03:00
Va place sa predati?
va asculta copiii la ora/ le captati usor interesul?
mai aveti rude care lucreaza in invatamant?
va place materia pe care o predati?
v-ati atins scopul din punct de vedere didactic?

20 4 20
2014-05-25T17:37:17+03:00
Ati mers in vacanta ? Da
A fost frumos in vacanta ? Nu
Va-ti bucurat ca va-ti reintors la scoala ? Da
Doriti sa veniti la cina ? Nu
8 2 8