Răspunsuri

2014-05-25T17:24:40+03:00
Cat timp sunt pe un spatiu public da
mai explicat te rog ...ca este tema pt la soala ....te rog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T17:26:30+03:00
Din punctul me de vedere,nu mi se pare corect ca reporterii sa ne filmeze fara a ne cere permisiune deoarece nu au dreptul si putem fi si intr-o situatie personla,parerea mea...
Nu este corect deoarece nimeni nu are dreptul de a se baga in viata noastra personala
multumesc... :*
mersi mult!!!!
nu ai pentru ce .......!!!!!!