Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T19:26:21+02:00
Pai poti sa citesti :
Povestea unui om lenes
Popa Tanda
Soacra cu 3 nurori
Capra cu 3 iezi
Punguta cu 2 bani
danila Prepeleac
Povestea Porcului
Fata babei si fara mosteagului
Sper ca te-am ajutat.
da... mersi mult :) mi-ai dat idei bunee :*
2014-01-27T19:27:11+02:00
Sobieki si romanii. La medeleni (volumul I). D-l Goe.
la sobieski si roamanii a facut azi in clasa , la medeleni vol. 1 l am avut de citit in vara dar nu mi-a placut si e prea lung pt ca imi trebe pe maine si la d-l goe a facut saptamana trecua cu profa in clasa !! :) dar mersi oricum :)