Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T17:14:44+03:00
NU are personaje
NU se petrece o actiune
Eul liric isi exprima sentimentele in mod direct
Textul are structura specifica: scris in versuri, grupate in strofe, expresivitatea este sporita de muzicalitatea realizata prin elemente de prozodie (rima, masura, ritm) 
Se folosesc foarte multe figuri de stil ex: personificare,epitete, metafore, inversiuni, repetitii, hiperbole..etc
Este evidentiata prezenta eului liric, ale carui marci lexico-gramaticale sunt formele verbale si pronominale la pers I sau a II-a. 
Modul de expunere predominant este monologul liric sau/si descrierea. 
Succes!
1 5 1
2014-05-25T17:22:44+03:00
  Prezenta verbelor la persoana   I sau a II a singular sau plurar.
  Prezenta pronumelor sau adjectivelor pronominale la persoana  I sau a II a  singular sau plurar .
  Prezenta substantivelor in vocativ 
  Prezenta intrebarilor retorice .
  NU are personaje
  NU se petrece o actiune
  Eul liric isi exprima sentimentele in mod direct
  Textul are structura specifica: scris in versuri, grupate in strofe, expresivitatea este sporita de muzicalitatea realizata prin elemente de prozodie (rima, masura, ritm) 
  Se folosesc foarte multe figuri de stil ex: personificare,epitete, metafore, inversiuni, repetitii,
  Modul de expunere predominant este monologul liric sau/si descrierea. hiperbole..etc