Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T17:06:20+03:00
Vino mai repede !!!
Ioanei i-am dat un cadou .
Este pentru noi aceasta puga de chipsuri .
Vom veni spre dumneavoastra .
Ne-am dus la munte la banchet.
La tine vom sosi in doua minute.
La prima propozitie este -o . Adica cu cratima .. Cum ar veni , am chemat-o la mine ..
Merci !
Te rog da-mi 5 stele si un ,, multumesc''
Apropo nu ai pentru ce (npk)
2014-05-25T17:11:47+03:00
Iat-o pe maria!                                                                                                                  Cratile Ioanei sunt pe raft.                                                                                                  Dulciurile sunt pentru noi.                                                                                                  Eu merg spre dumneavoastra.                                                                                           Ne-a intrebat cum a fost la test.                                                                                        Vin si eu la tine acasa.