Răspunsuri

2014-05-25T17:04:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P = 2( AB + BC) 
AB- LUNGIMEA
BC - LATIMEA

BC = AB/3 

P= 2 ( AB + AB/3 )  - AMPLIFICAM PE AB CU 3
400/2 =  4AB /3 
200 = 4AB/3
4AB= 200x3 
4AB = 600 
AB = 600/4 
AB= 150 

P = 2 ( AB + BC ) => 400 = 2 ( 150 + BC ) 
150 + BC = 200
BC = 200-150
BC = 50 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T17:16:02+03:00
Perimetrul= 2(l+L)=400⇒l+L=400:2=200
L=3l 
3l+l=200
4l=200
l=200:4
l=50
L=3l
=3x50=150
deci
L=150
l=50