Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T16:58:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cartii de bucati-Marius Robu
Cartea-Virgil Carianopol
     
      Cam atat stiu!

2 5 2
2014-05-25T16:58:35+03:00
Cartea-virgil carianopol
Ex libris-nu are autor :
Carte frumoasă, cinste cui te-a scris 
Încet gândită, gingaş cumpănită; 
Eşti ca o floare, anume înflorită 
Mâinilor mele, care te-au deschis. 

Eşti ca vioara, singura ce cântă 
Iubirea toată pe un fir de păr, 
Şi paginile tale, adevăr, 
S-au tipărit cu litera cea sfântă.
 
4 2 4