Va rog continuati poezia (unde sunt punctele):
P.S:sa aiba rima cu cuvantul "destinate"


Natura toamnei plange cu lacrimii reci si ..........
Caci flori ofilite i-au fost destinate

2
Nu iese aceeasi masura,dar,daca e cerinta de la scoala...asta e! Nu comentam.
Eu as pune Delicate.
neaaaaaa
O lacrima nu putea fi delicata,nu? :)
dwa

Răspunsuri

2014-01-27T19:21:01+02:00
Natura toamnei plange cu lacrimi reci si neinsemnate 
Caci flori ofilite i-au fost destinate 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T19:31:08+02:00
Ar putea merge: inghetate,minunate... :)  :*
2 5 2