Raspundeti la intrebari:
cit timp acorzi lecturii in general
cit timp iti ia lectura in vederea pregatirii pentru lectii
cit timp acorzi lecurii de placere
ce inseamna cuvintul eficient
ce inseamna lectura eficienta

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T16:32:36+03:00
1.Eu ii accord lecturii un sfert din timpul meu liber     2.Timpul lecturii in vederea pregatirii pentru lectii este in proportie de 2 ore pe zi                3.Timpul pe care il accord lecturii de placer este de 1 ora sambata            efficient-folositor,lectura eficienta-lectura pentru imbunatatirea cunostintelor si a vocabularului
39 4 39
2014-05-25T16:51:06+03:00
1 ora ca imi place sa citesc la povestile frumase


14 4 14