Răspunsuri

2014-05-25T16:21:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din punctul meu de vedere familia are un imporatant rol in societate inca din cele mai vechi timpuri ,deoarece ea modeleaza tineri membrii ai societatii de maine.
De asemenea ea poate fi si o influenta daunatoare,deaceea trebuie sa fim atenti atunci cand ne construim o familie si cum ne comportam in cadrul ei .
Nimic nu este mai puternic decat exemplele din familie si cei 7 ani de acasa care iti influenteaza intreaga viata , din pacate multi parinti nu inteleg asta si isi lasa copii in grija bunicilor sau a bonelor , ei nu inteleg cu adevarat ce rol important joaca prezenta si afectiunea lor in educatia copiilor lor, care maine vor intemeia si ei  famile si care va fi bazata pe exemplele vazute la parintii lor .
Familia este baza societatii ,si asta poate fi dovedit prin faptul ca oriunde in lume fiecare scietate e construita in acelasi mod.
Un alt rol al familiei este acela de a arata nevoia de dragoste intre sot si sotie , cele mai multe mariaje care nu au fost bazate pe dragoste avand un final negativ . De aceea trebuie sa ne crestem copii cu valori morale pentru ca , in societate, cu timpul sa dicteze dreptatea si adevarul .
In concluzie,familia are un rol decisiv ,avand puterea sa schimbe societatea prin exemplu pozitiv.
40 4 40
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T16:23:13+03:00
,,Rolul familiei este acela de a-si ingrijii toti copii si de a-i face sa inteleaga orice .
Fara ei nu putem face nimic pana la varsta de 18 ani .Ei ne duc la doctor , la multe alte activitati extra scolare,etc. ''
Sper ca te-am ajutat. Daca te-am ajutat da-mi 5 stele si un ,,Multumesc''

37 4 37