Răspunsuri

2013-12-11T17:26:35+02:00
Fonetica este stiinta care studiaza sunetele.Adica vocalele semivocalele consoanele .Si inca chestia cu cuvintele (dau exemplu) car: 3 litere = 3 sunete; 
   tulpină:  7 litere = 7 sunete.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-11T17:26:40+02:00
Pai fonetica se refera la vocale, semivocale si consoane .
 Vocalele sunt :  a, ă, â (î), e, i, o, u
 Semivocalele :
e, i, o, u  ( depinde de context )
 Consoalele :
  b, c, c' (ce,ci), k' (che, chi), d,  f, g, g' (ge, gi), g' (ghe, ghi), h, l, m, n, p, r, s, şt, ţ, v, z.     , E usor .
MAINE SCRIU TEZA LA LIMBA ROMANA SI NU INTELEG ROMANA CA SUNT MACHIARA
Daca te mai pot ajuta cu ceva , te ajut cu mare drag :)
MULTUMESC