Răspunsuri

2014-05-25T15:35:12+03:00
Una care manipuleaza ar fi reclama electorala
eu ma gandeam ca una care manipuleaza ar putea fi aceea la always in care zic ca daca cumparam, donam nu stiu cati bani pentru unicef...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T16:48:48+03:00
Cea care manipuleaza : produsele de slabit (de la medicamente pana la pantaloni foarte stramti)
 persudeaza : o oferta la ceva produse

imi poti da si un exemplu de produs cu oferta? am inteles la ce te-ai referit numai ca am nevoie de un exemplu cert
reducere de 50% la blugi ,bluze etc
mersi