Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T19:02:42+02:00
Examenul - Cambridge .. :)
eu am auzit ca nu prea e recunoscut, numai CAE advanced
CAE advanced = Cambridge English: Advanced
Deci e tot aia :)
Comentariul a fost şters
defapt as dori sa studiez in Danemarca sau Scotia
2014-01-27T19:04:11+02:00
La Cambridge!Daca notele iti permit si veniturile la fel, poti studia la Oxford.Diploma e recunoscuta pe plan mondial.Succes! :D
1 5 1