Cine imi face si mie o poezie cu cuvintele :Omida, castravete, nataru, gogosi si a infuleca? Mie chiar nu mi-a venit nici o idee..

2
ce inseamna nataru?
natarau=prost,greu de cap,om fara minte
aaa,ok
pot sa le si articulez?
Da

Răspunsuri

2014-05-25T14:30:25+03:00
Omida pe creanga statea
mancand un castravete asa,
ea a infulecat o bucatica
din gogosica cea mititica,
si apoi a aparut
un natarau necunoscut,
el este greierul bogat
care sare neincetat.

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T14:35:48+03:00
                                  Regina omoda

Din natura mea 
Ea acum iesea
Sin infuleca ;
Era regina, OMIDA

Mii de zri pustii
Nu puteau a fii ,
Ca regina mea
Care-ncet pasea.

Dar deodata "ZDU!" 
Fu lovita acu'
De un natarau ,
Cu un castravete rau .

Si ea tot plangea ,
Si se vaicara ,
Nimenin-o oprea
Din a lacrima .

Dar atunci acolo
A sosit Apolo
Cu o gogoasa mare
Era buna tare !

Si tacu regina
Si fugi albina ,
Si zambi cu toti ;
Cu al sau tipat regina , i-a speriat pe hoti !!!
3 5 3