Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T14:12:08+03:00
descrierea de tip portret reprezinta descrierea,vestimentatiei,trasaturile fizice si mora ale unui personaj dintr-o opera
tabloul reprezinta descrierea unui obiect sau a unui personaj prin figuri de stil si imagini artistice,prezinta sentimente si trairi ale autorului.
2014-05-25T14:19:13+03:00
DESCRIERE DE TIP TABLOU:un peisaj,colt din natura
DESCRIEIRE DE TIP PORTRET:o persoana
3 3 3