Răspunsuri

2014-05-25T14:06:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Titlul este sugestiv semnificand frumusetea noptii in anotimpul toamna.Autorul fiind captivat de linistea noptii si de misterul de care este inconjurata.Poezia ne duce cu gandul la o seara de basm prin aceste personificari si epitete foarte expresive.
23 4 23
nu ai ceva mai lung? imi trb sa explic titlul in 15-25 randuri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T14:18:31+03:00
Dupa parerea mea titlul este un element esential al poeziei ce anticipeaza continutul acesteia , precizand timpul (noapte de toamna) .
personificarea stresinilor "STRESINILE CANTA" prezinta ca si din titlu perioada , si dezvaluie o stare de melancolie , iar imaginea motorie "CRESC DE PRETUTINDENI SI SE PIERD IN NOAPTE " dezvaluie puterea nesfarsita a hainei tomni , dar se resimnte prezenta unei sperante "RAREORI PRIN STORURI O LUMINA SCAPA" .
prezenta .Este reliefat sentimentul bucurie-tristete "STRESINILE CANTA...STRESINILE PLANG" , care ofera o stare  nostalgica si il pune pe cititor in ipostaze dureroase .
Doar ploaia neincetata opreste linistea muta "LUMEA-NTREAGA DOARME" , dar la aparitia maretei luni totul inceteaza"DAR CAND IESE LUNA , STRESINILE TAC" .
29 4 29