Răspunsuri

2014-05-25T13:23:16+03:00
Cort, sac de dormit, izopren – dacă nu plănuiești să stai la o pensiune/motel/hostel/hotel/acasă la prieteni, ai nevoie de cele 3 obiecte. Ele sunt Casa, Patul și Plapuma. Acum există corturi ușoare și cu montare foarte rapidă, iar sacii de dormit sunt tot mai ușori și buni izolatori (îți recomand un sac de tip sarcofag adaptat temperaturilor la care vrei sa îl folosești); izoprenul îți va face șederea mai “caldă”, fiind folosit ca izolator între sacul de dormit și pământ/podea. Te asigur că este foarte util, nu îl uita acasă! În loc de izopren poți folosi saltele (auto)gonflabile, ele au exact același rol, doar că cele performante (bune izolatoare și mici) sunt destul de scumpe – avantajul lor principal este mărimea mult mai mică decât a izoprenului.
Nu planuiesc sa plec nicaieri. Exercitiul era pentru tema! :)) Dar multumesc mult oricum!
1.Cort
1.cort;2.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T13:30:26+03:00
1. O pelerina de ploaie
2. O trusa (in caz ca cineva se raneste) 
3. O lanterna
4. o bricheta 
5. saci de dormit 
6. telefon mobil, laptop 
7. chibrituri
8. apa , mancare
9. niste franghie (pentru orice caz)
10. haine groase 
11. niste vase 
12. aparat foto 
13.o saltea (daca nu vrei sac) 
14.as zice si un briceag :))
15. un termos
16. un binoclu
17. o busola
18. lucruri pentru igiena personala
19. un arzator
20. buna dispozitie :)) 
sper ca te-am ajutat, scuze ca sunt doar 19, atat mi-au  venit
 

3 5 3