La un joc pe calculator, Dan, Radu si Andrei au obtinut impreuna 5 565 de puncte.Dan si Radu au impreuna 3 581 de puncte, Iar Radu si Andrei au impreuna 3 829 de puncte.
Cate puncte are fiecare jucator?
Rexolvati problema cu plan si rezolvare.
Va rog!

2

Răspunsuri

  • nvm
  • Ambiţios
2014-05-25T13:26:33+03:00
Fie d = nr puncte obtinute de Dan
     a = nr puncte obtinute de Andrei
     r = nr puncte obtinute de Radu

Avem sistemul:
d + r + a = 5565   I
d + r = 3581        II
a + r = 829         III
Din I si II => 3581 + a = 5565 => a = 5565 - 3581 = 1984
Din I si III => 829 + d = 5565 => d = 5565 - 829 = 4736
Din II => 4736 + r = 3581 => r = 4736 - 3581 = 1155

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T13:26:45+03:00
Cate puncte are Andrei?  5565-3581=1984                                                                    cate puncte are Dan?     5565-3829=1736                                                                    cate puncte are Radu? 5565-1984-1736=1845                                                              verificare;  1984+1736+1845=5565