Răspunsuri

2014-05-25T13:17:22+03:00
Probabil ca foloseste acel pleonasm ca sa arate oarecum disperarea adica sa contureze mai mult decat era deja acel aspect despre luceafar-cel putin asa cred eu si la opini e iti scrii pur si simplu parerea ta si doar a ta despre acel vers
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T13:17:49+03:00
1.folosește expresia pt a da de inteles ca el ar fi ca un spus Dumnezeu
2.Arata ca oamenii daca il vedeau il rugau sa intre in casa lor , ca sa il lumineze, pt ca el se presupunea un spus Dumnezeu
2 5 2