Răspunsuri

2014-05-25T13:05:26+03:00
Pai din cate stiu este o fata modesta, frumoasa, inocenta si desteapta :)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T13:11:14+03:00
Chiar dacă nu e numită intotdeauna ca atare, Ileana Cosânzeana este o zana, o fecioară sapiențială și năzdrăvană, inițiată magia binefacatoare care adesea are ca sfetnic și prieten un cal năzdrăvan.E întotdeauna foarte frumoasă și vitează, un tip amazonic, cu spiritul independent și virtuțile militare ale Amazoanelor, fără disprețul lor față de bărbați. În unele variante, Ileana Cosânzeana se confundă cu zana (sau împărăteasa) florilor, ca divinitate a primăverii (poate o reluare, prin influență istorică ori prin sincretism religios, a zeiței romane Flora).