Care este rezolvarea la problema:
Aria unui dreptunghi cu lungimea de 1,6 m si lungimea de 12 dm mai mare decit latimea.
Imi trebuie urgent. Va rog.

2
te rog corecteaza enuntul
ma scuzi acus
nu amanunt daca este de 16 dm sau cu 16 dm
scuze 12 si 12
de 12 dm

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T12:32:34+03:00
12dm=1,2m

L-1,2=l
L=l+1,2= 1,6 +1,2= 2,8m

A=L*l=1,6*2,8=4,48m²


dupa mine exprimarea este anapoda .sper sa fie bine
2014-05-25T12:36:48+03:00