Răspunsuri

2014-05-25T12:25:35+03:00
Ce baiat frumos!
Vorbeste frumos !
Copilul politicos a castigat .
Sa fi politicos .
Apa lina curge .
Graieste lin.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T12:26:51+03:00
Adjective:
Comportamentul frumos este recunoscut usor.
Baiatul politicos m-a salutat ieri.
Raul lin curge pe langa casa ei.

Adverbe:
El scrie frumos.
El se comporta politicos.
Apa curge lin din izvor.