Motiveaza
folosirea virgulelor in structura:„ era monotonie, lene, amorţeală, adică tot ceea ce nu se potriveşte
tinereţii.”

2
folosirea virgulelor s-a folosit pentru a marca o enumeratie.
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T12:18:39+03:00
Virgula,semn de punctuatie,s-a folosit in structura citata pentru a marca termenii unei enumeratii
2 5 2
2014-05-25T12:18:41+03:00
Este o enumeratie , si tot odata sunt substantive in Nominativ cu f.s. de atribut .
1 5 1