Răspunsuri

2014-05-25T11:34:48+03:00
Scrisoarea este o modalitate gandurile sentimentele fata de o persoana.
scrisoare cuprinde:formula de adresare,formula pricipala,formula finala.
Fata de bilet scrisoaarea este oficiala .
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T11:35:37+03:00
Scrisoarea este o comunicare scrisa transmisa prin posta sau prin intermediul altei persoane, iar biletul este o scrisoare de cateva randuri
Ar fi diferenta ca in bilet scri mai putin, iar in scrisoare povestesti ceva
dar in bilet nu scri data si locul nu e asa?
ba da daca vrei sa il trimiti
dar in blet scri ceva mic, o informatie, dar in scrisoare scri ceva officeal adica ce ai de gand si scri in mai mult de 5 randuri,pana ce in bilet scri un rand
mersi
nu ai pentru ce a fost placerea mea sper ca ai inteles