Răspunsuri

2014-05-25T11:24:06+03:00
1.Poti scrie ce este ala noroc si ce este ala ghinion.
2.Poti scrie despre superstitile ghinionului.
Sper ca te-am ajutat

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T11:31:11+03:00
Ai putea sa scrii despre un obiect (un talisman, o carte de joc, ori mai stiu eu ce) care aduce noroc. Ai putea sa introduci aici un personaj - sa ii spunem personajul 1 - care sa gaseasca acel obiect. Sa faca anumite actiuni, cum ar fi sa vaneze, sau sa se duca la jocurile de noroc (in fine) si sa aiba noroc peste tpt. La un moment dat, personajul 1 va pierde acel obiect, iar asupra lui se va abate ghinionul (sa exemplifici niste actiuni aici). In fine, concluzia sa fie ca nimic nu consta in ghinion si noroc, ca superstitiile nu sunt semnificative pentru viata unui om, ca ce vrea Dumnezeu, aceea se va intampla.
Succes!