Răspunsuri

2014-05-25T10:53:53+03:00
A+b+c=60
c=a+b

a-4=b

c=a+a-4
c=2a-4

a+a-4+2a-4=60
4a-8=60
4a=60+8
4a=68
a=17

b=17-4=13
c=17+13=30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T11:01:31+03:00
Fie cele 3 numere a, b, c.
a+b+c=60 (1)
c=a+b (2)
a=b+4 (3)
Din relatiile (1) si (2), rezulta ca (a+b)+c=60, c+c=60, 2c=60; rezulta ca c=60/2=30.
Din relatiile (2) si (3), rezulta ca c=(b+4)+b=2b+4; 2b+4=30; 2b=26; b=13
a=c-b=30-13=17
Deci:
a=17
b=13
c=30
1 5 1