Ne-a dat ca tema doamna de ed. tehnologica sa intocmim un meniu si nu stiu cum sa fac trebuie pe coala a 4 .sa lipesc imagini sau sa desenez nu stiu cum sa fac ptr ca nu ne-a spus .daca aveti vreo idee sa-mi raspundeti la aceasta intrebare ! multumesc!!!!!!!!!!! :)))))

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T10:43:19+03:00
Foloseste coli normale si scrie si tu un nume de mancare si cat costa din ce e alcatuita , lucruri de astea

1 5 1
2014-05-25T16:39:10+03:00
Un meniu de craciun poti pune pooza cu sarmalute .... fripturi si deastea vezi tu...