Răspunsuri

2014-05-25T09:54:27+03:00
Se aplica: bisectoarea este locul geometric al punctelor egal departate de laturile unghiului pe care il imparte; intr-un triunghi isoscel bisectoarea din unghiul A daca AB=AC este si mediana; de aici rezulta cerinta enuntului.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T10:38:39+03:00
Triunghiul ABC este isoscel deoarece:are doua unghiuri congruente ,doua inaltimi sint congruente.Daca AM este inaltime ,atunci triunghiul BAM≡CAM
1 5 1