Răspunsuri

2014-05-25T08:59:57+03:00
Dialogul prezinta o conversatie intre  doua sau mai multe persoane
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T09:00:20+03:00
Dialogul este un mod de expunere care dinamizeaza actiunea fiind si o modalitate de a pune in lumina relatiile dintre personaje
dialogul este alcatiut dintr-o serie de replici.
dialogul este in opera literala un mod de expunere pri care se rproduce o discutie intre 2 sau mai multe persoane.