cat de lunga?
trebuie sa fie de 10 propozitii dar si mai multe daca poti
nu mai putin de10 propozitii
Gata si sper sa-ti placa
multumesc foate mult

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T08:47:14+03:00
Dovleacul se difera de vita de vie ,dovleacul nu se poate ridica mai mult decat de vita de vie.
Este diferit si la fructe strugurele fata de dovleac .este ca strugurele e mai zemos decat dovleacul..Este minunat ca aceste plante au si o poveste scrisa de Alexandru Mitru faimoasa poveste.
Si culorile sunt digferite,dar cel mai important este ca dovleacul este o leguma si strugurele este un fruct . Si noi presupunem ca la radacina sunt cam lafel .
Deci dovleacul este diferit de vita de vie .Asa PUTEM SPUNE DESPRE ACESTEA!
multumesc
e foarte bun ce meai trimis
multumesc mult
npc ...............................dar nu mi-ai multumit apasa pe pe butonul albastru multumesc ;-)
mersi :*
2014-05-25T09:08:06+03:00
Vita de vieVita de vie plantata pe langa casa poate fi pe tulpini joase sau pe tulpini semiinalte si inalte. Vita de vie condusa clasic, adica pe tulpini joase (reduse la simpla buturuga) se cultiva in zonele unde temperaturile din timpul iernii scad sub -20...22 grade Celsius, fiind necesara protejarea prin ingropare in timpul iernii.Vita de vie cu tulpini semiinalte (0,7 m) si inalte (1-1,5 m) se pot cultiva in zonele unde temperatura din timpul iernii nu scade sub limita de rezistenta,in general 18.....20 grade Celsius.