Functia sintactica a urmatoarelor cuvinte :
O multime de copaci, plopi argintii, indura iarna lunga in aceste paduri.
mersii :*

2
aici e f.s. :))
de copaci- adjectiv substantial prepozitional, plopi - subiect, iarna- complement direct, aceste- adjectiv pronominal
completare :o multime-atribut substantival, caz AC
lunga-atribut adjectival
indura-predicat verbal

Răspunsuri

2014-05-25T08:05:10+03:00
De copaci-atribut adjectival prepozitional
plopi-subiect
iarna-complement direct
aceste-atribut pronominal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T08:09:06+03:00
De copaci- atribut adjectival prepozitional, plopi - subiect , iarna- complement direct, aceste- adjectiv pronominal
1 5 1