Răspunsuri

2014-01-27T18:13:18+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este ceva ce vreau sa va povestesc...Este cineeva care mi-a fost alaturi mereu cand eram trist,iar ea m-a invatat sa scriu.Cred ca stiiti despre cine vorbesc.Da,cartea,ea m-a invatat multe lucruri despre basmele ei mirifice.Dar numai unul este unic.Cartea , dar si alfabetul m-au invatat sa ajung acel cineva care se afla in fata voastra acum . 
Pentru ca este numai una,si aceasta fiinta m-a sustinut pana acum . .. MAMA! Ea este prima fiinta pe care am iubit-o ! 
bun raspunsul dar nu are legatura cu inceputu pe care il gasesti in enunt
:(((
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T18:21:29+02:00
      Pentru mine, a scrie inseamna sa fiu liber. Ceva in sufletul meu se elibereaza si atunci, cuvintele, unul cate unul prind aripi din mintea mea, pe coala de hartie.
      Nu imi place sa scriu despre ceva sau cineva anume, ador sa imi dau frau liber imiginatiei sa ajung pe taramuri necunoscute. Cand scriu ajung in locuri unde nici un om nu poate ajunge, poate pentru ca a scrie este echivalent cu a visa pentru mine. 
       Exista momente in viata cand imi doresc sa nu fac altceva decat sa scriu, sa simt acea bucurie cand ideile se astern pe hartie una dupa alta si prind contur.
        Pentru mine, a scrie este totul. 
         
 
22 4 22
foarte bine multumesc
n-ai pentru ce
o compunere reusita