Spuneti-mi si mie trei artisti care au trait la Roma,trei compozitori care au trait la Viena si trei monumente de seama din Roma

2
E urgentttttttttttttttt
Aloooo
3 compozitori:Mozart,Beethoveen si.......monumente:closeumul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T23:41:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Artisti care au trait la Roma: Michelangelo Buonarroti, Gian Lorenzo Bernini,Van Gogh
monumente de seama din Roma:Coloana Imaculatei,Pantenonul,Gura Adevarului

compozitori care au trait la Viena:Richard Strauss, Claudio Abbado,Don Giovanni
1 5 1
2014-05-25T00:02:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
trei artisti care au trait la Roma:  Michelangelo (a trait o perioada la Roma)
trei compozitori care au trait la Viena: Ludwig van Beethoven, Amadeus Mozart, Joseph Hyden (ultimul nu s-a nascut la Viena dar a trait si a murit la Viena)
trei monumente de seama din Roma: Coloseum, Arcul lui Constantin, Poarta San Sebastian  
1 2 1