Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T22:05:02+03:00
Sorin are 30 de lei primiti de la bunica. Cu acestia isi cumpara un penar ce costa 7 lei si un pix ce costa cu 5 lei mai putin.Ce rest primeste Sorin?
2 3 2
2014-05-24T22:08:35+03:00
Adina are 30 de lei , Alex are 7 lei, iar Mihai cu 2 mai multi decat Alex.Care este diferenta dintre suma de bani pe care o are Adina si cea pe care o are Alex?