Răspunsuri

2014-05-24T20:46:57+03:00
Dacă copii invaţă să protejeze natura și să lupte inpotriva poluării de mici vor face la fel și in viitor făcănd lumea mai bună !
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T20:52:14+03:00
Poluarea naturii ar trebui sa fie oprita sau macar incercarea de a fi oprita trebuie sa fie pusa in practica inca de la varste fragede deoarece lumea ar fi mai buna fara gunoaie. Opinia mea este una buna deoarece totul ar fi mai frumos daca este ingrijit si curat. 
2 5 2