Răspunsuri

2014-05-24T20:34:41+03:00
Ninge blând in Apuseni, parcă ar presăra făinăun morar cu barba albă reîntors dintimp spre noisăniile altor zile clopoțesc in sticla seriiși ne poartă în oglinda amintirii, înapoi.                                          
 Astăzi am să învaț cum plânge un cocoș de munte singurcând zapada îl îmbată și-l prefiră în eter.Doamne, casele batrâne fumegând ca niște pipecând se plimbă morții țarii pe cărările din cer. Numai moara se învarte măcinând nepăsatoarenumai moara cea de taină adunând în jgheaburi vechiorele ființei noastre, galeșa îndepărtrarede pâraul care sună clipocitul în urechi Ce se poate face astăzi când se-arată stema iernii?Dezlegăm în țuică fiartă și-n aromă de piperamintiri tremurătoare, serile copilărieicând un roi de fluturi urcă presimțirile spre cer Ninge blând in Apusenii adormiți în os de zimbru,se aude un cal pe câmpuri mângâind zăpezi de puf.Să visăm… E ceasul sacru a singuratații noastrecând ne risipim iubirea și nădejdile-n văzduh.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T20:42:08+03:00
Ninge blând în Apuseni, parcă ar presăra făină

un morar cu barba albă reîntors din timp spre noi

săniile altor zile clopoțesc in sticla serii

și ne poartă în oglinda amintirii, înapoi.

 

Astăzi am să învaț cum plânge un cocoș de munte singur

când zapada îl îmbată și-l prefiră în eter.

Doamne, casele batrâne fumegând ca niște pipe

când se plimbă morții țarii pe cărările din cer.

 

Numai moara se învârte măcinând nepăsatoare

numai moara cea de taină adunând în jgheaburi vechi

orele ființei noastre, galeșa îndepărtrare

de pâraul care sună clipocitul în urechi

 

Ce se poate face astăzi când se-arată stema iernii?

Dezlegăm în țuică fiartă și-n aromă de piper

amintiri tremurătoare, serile copilăriei

când un roi de fluturi urcă presimțirile spre cer

 

Ninge blând in Apusenii adormiți în os de zimbru,

se aude un cal pe câmpuri mângâind zăpezi de puf.

Să visăm… E ceasul sacru a singuratații noastre

când ne risipim iubirea și nădejdile-n văzduh.



Frumușică poezie. Mersi că ai întrebat de ea. Eu îl știam pe Mircea Micu de umorist.