Pe eticheta unei sticle cu alcool sanitar este scris numarul 200 urmat de unitatea de masura mai mica decat un litru.care este unitatea de masura scrisa pe eticheta?cu 1 l de alcool sanitar cate sticle de acelasi fel se pot umple?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T20:01:49+03:00
Unitatea de masura scrisa pe eticheta : mililitri (ml) 
1 L = 1000 ml 
daca o sticla are 200 ml atunci se pot umple 5 sticle 
3 3 3
2014-05-24T20:15:08+03:00
1000 ml:200ml=5 ⇒ se pot umple 5 sticle
1 5 1