Răspunsuri

2014-05-24T20:06:16+03:00
Ai nevoie pentru dirigenție? Mai bine ți-ai exprima opinia ta despre sentimente și pasiuni.

Nu cred că are rost o clasificare a lor deoarece din multele lucruri studiate de om, pot spune cu siguranţă că sentimentele cu greu pot fi cuprinse în nişte clasificări banale. Sentimentele sunt prezente în toate acţiunile de zi cu zi ale omului şi se găsesc în orice fiinţă vie. Personal consider că până şi gândacii de bucătărie au sentimente. 

Toate sentimentele sunt prezente în om încă de la început. Ne naştem cu ele. Diferenţa în viaţă o va face mediul de viaţă în care ai crescut în primii 7 ani de viaţă.

Pasiunea este starea în care ești atras irezistibil de cineva sau de un lucru de pe care îți place să-l faci (pictură, desen, informatică, etc.)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T20:08:51+03:00
      Sentimentele si pasiunile pot fi clasificate si ele. Nu putem sa iubim pe toata lumea la fel. Pe unii doar ii simpatizam, de altii ne indragostim, parintii ii iubim.
       Deci, acestea pot fi clasificate astfel:
- dragoste parinteasca
- dragoste prieteneasca
- iubire
- simpatie
1 5 1