Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-24T19:58:57+03:00
Opera epica este opera care are autor, narator, naratiune, personaje, actine plasata in timp si spatiu.
"Textul respectiv" apartine genului epic, deoarece are narator, naratiune: "exemplu".
Pe langa naratiune, textul mai are si personaje: "personaje", actiune plasata in timp si spatiu: "ex.".
"Textul respectiv" apartine genului epic, deoarece are toate caracteristicile enumerate mai sus.
2 3 2
2014-05-24T21:12:59+03:00

MODUL PREDOMINANT DE EXPUNERE ESE NARATIUNEA CARE SE IMPLETESTE CU DIALOGUL SI CU DESCRIEREA.

ACTIUNEA SE DESFASOARA PE MOMENTELE SUBIECTULUI:

-EXPOZITIUNEA

-INTRIGA

-DESFASURAREA ACTIUNII

-PUNCTUL CULMINANT

-DEZNODAMANTUL

TEXTUL ARE:

*PERSONAJE

*ACTIUNE

*NARATOR

1 5 1